۱۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰
کد خبر: 83266217
T T
۰ نفر
چادر و غذا به اندازه كافی هست، مردم سیل‌زده از شیوه توزیع ناراضی‌اند

تهران- ایرناپلاس- نماینده مردم پلدختر با اعلام اینكه به تعداد كافی مواد ضروری اولیه برای امداد رسانی وجود دارد می‎گوید كه مردم از شیوه پخش چادر و غذا ناراضی هستند.

حمیدرضا كاظمی، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی به ایرناپلاس خبر می‎دهد: در حال حاضر تعداد كافی پتو، چادر، غذا و لوازم اولیه برای سیل‎زدگان نیازمند وجود دارد، اما فرش و لوازم زندگی برای بعد از اسكان و در درازمدت لازم است.

نماینده مردم پلدختر معتقد است كه مردم از شیوه پخش چادر و غذا ناراضی هستند. ما در تأمین لوازم اولیه مشكلی نداریم بلكه در توزیع آن با مشكل مواجه هستیم.

او ادامه می‎دهد: در حال حاضر چند جلسه با استاندار و مسئولان هلال‌احمر برگزار شده و تصمیم گرفتیم دفترچه‎هایی برای سیل‎زدگان واقعی تهیه كنیم تا وسایل اولیه به سیل‎زدگان واقعی برسد. با استفاده از این دفترچه‎ها مشخص می‎شود كه چه كسانی، چه لوازمی را دریافت كرده‎اند و چه كسانی این وسایل را دریافت نكرده‎اند.

كاظمی درباره مشكلات كمك‌رسانی به سیل‎زدگان می‎افزاید: منطقه سیل‌زده وسیع است و راه‎های ارتباطی قطع است؛ بنابراین تنها از بالگرد می‎توان استفاده كرد. بالگرد هم حجم بار محدودی را می‎تواند جابه‌جا كند. باید همكاری بیشتری صورت بگیرد و پل‎های شناور زده شود تا دستگاه‎ها بتوانند وسایل مورد نیاز مردم را به دست‎ آن‎ها برسانند.

كاظمی همچنین اضافه می‎كند ما نیازمند مدیریت واحدی هستیم كه با سازماندهی منسجم، وسایل را به دست مردم برساند. الان نیز ما در تلاش برای هماهنگی دستگاه‎های مختلف هستیم. البته تقسیم‎كاری برای لایروبی بین سپاه، ارتش، بنیاد مسكن و شهرداری تهران صورت گرفته است، اما در حال حاضر برای توزیع مشكل داریم و باید مدیریت واحدی به آن بدهیم.

**اداره كل اخبار چندرسانه ای**ایرناپلاس**
۰ نفر